IONOS е най-големият доставчик на хостинг услуги в Европа
  • Начална страница
  • Често задавани въпроси
  • Блог
  • База знания
  • контакт
IONOS е най-големият доставчик на хостинг услуги в Европа

Техническа поддръжка / База знания

  • Начална страница
  • Често задавани въпроси
  • Блог
  • База знания
  • контакт

електронна поща

Вижте още резултати ...

Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Чести въпроси
Регистрация на услуга
Клиентски панел
Домейни
Хостинг
Автоматичен инсталатор на CMS
база данни
FTP
електронна поща
Webmail
Програми за електронна поща
SSL сертификати
Website Builder
Microsoft Office 365
Google Workspace
сигурност
База знания
WordPress
  1. Помощен център/
  2. Всички категории /
  3. електронна поща

Как да проверя / влизам във входящата поща?

  • Електронна поща
  • пощенска кутия
  • как да влезете

На webmail.ionos.bg винаги можете да проверявате съобщенията в своя имейл акаунт. Можете да използвате нашето имейл приложение от всяка точка на света, от всеки уеб браузър. Можете да получите достъп до входящата си поща от всяко устройство, свързано към Интернет.

Ако искате да използвате програмата за електронна поща (Webmail) във вашия браузър, създайте нов имейл акаунт за хостинг, като му дадете име (имейл адрес) и парола.

Cum să verificați e-mailul pe Webmail (clientul browserului Web)

  1. Отидете на: webmail.ionos.bg и се свържете с вашата пощенска кутия. Можете също да използвате бутона за електронна поща на www.ionos.bg
  2. Въведете своя имейл адрес и парола за достъп до избраната пощенска кутия.
  3. Кликнете върху бутона: Вход, за да влезете в своя имейл акаунт.
  4. Ако сте забравили паролата си за достъп до електронната си поща, можете да я промените в Клиентския панел в настройките си за електронна поща.

Как да изляза от Webmail?

Завършете работата с Webmail и излезте от входящата си поща. Кликнете върху иконата на акаунта в горния десен ъгъл на екрана и изберете опцията: Излезте.

Електронна поща без ограничения за прикачени файлове

2 милиона потребители не могат да грешат. Изберете надежден имейл с календар, организация на задачите и без спам.

Вижте E-mail
Business Email Добави в кошницата

  • Полезна ли беше статията?
  • така   не

Свързани статии

  • Как да персонализирате видът на Поща ionos.bg според собствените предпочитания?
    Раздел Поща – различни варианти на изглед Разговори Поща ionos.bg Ви позволява да персонализирате изгледа и да го адаптирате към собствените нужди. Посредством допълнителната конфигурация,...
  • Какво представлява Поща ionos.bg (т.нар. уебмейл)?
    Какви са предимствата на електронната поща? Поща ionos.bg е софтуер, който се използва за работа и управление на електронни пощенски кутии чрез уеб браузър, който...
  • Какво представлява функцията Мултипоща на сървърите в ionos.bg?
    Какви са ползите от използването на Мултипоща? Акаунт за имейл, който работи във всички области, присвоени на сървъра Когато създавате електронни пощенски кутии, можете да...
  • Как да настроите подпис към съобщение?
    Как да добавите свой собствен подпис към имейл съобщение? Изтрих подписа – как да възстановя подписа към съобщението? С помощта на Поща ionos.bgможете да зададете...
  • Как да добавите входяща поща към хостинг?
    ОТ Клиентския панел в ionos.bg можете да създадете имейли, които ще функционират в адресите на Вашите домейни, зададени към сървъра. Използвайте инструкциите по-долу, за да...

Вижте още резултати ...

Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Чести въпроси
Регистрация на услуга
Клиентски панел
Домейни
Хостинг
Автоматичен инсталатор на CMS
база данни
FTP
електронна поща
Webmail
Програми за електронна поща
SSL сертификати
Website Builder
Microsoft Office 365
Google Workspace
сигурност
База знания
WordPress
или
изглед 75 на съобщения
2FA aлиас DNS pop3 imap SSL WHOIS whois privacy WWW страници Активиране SSL сертификат Безплатна имейл поща Данни на домейна Дата на валидност Задаване на домейн Инстументи Ограничение на размера на пощенската кутия Период на разплащане Плащане Първо издание Работен плат администратор акаунт на клиента външен акаунт да поръчате двуфакторна удостоверяване десктоп домейн имейл инсталирате SSL сертификат интерфейс как да делегирам как да инсталирате как да конфигурирате как да настроите клиентска сметка клиентски панел конфигурация настройки панел периодични плащания пинг потвърдя SSL сертификат поща сертификат сигурност създател

Категория

  • Чести въпроси
  • Съобщения

  • Чести въпроси
  • Регистрация на услуга
  • Клиентски панел
  • Домейни
  • Хостинг
    • база данни
    • FTP
  • електронна поща
    • Webmail
  • SSL сертификати
  • Website Builder
  • Google Workspace
  • База знания

Най-нови статии

  • Как да увелича ограничението за размера на пощенската кутия за имейла си?
  • Как да изпратите съобщение до ionos.bg?
  • Какво представлява разделът “Потребители” на клиентския панел?
  • Какво представлява секцията Акаунт на Панела за клиенти?
  • Домейн записи – описание, добавяне, редакция

Какво представлява разделът “Потребители” на клиентския панел?

Разделът “Потребители” на клиентския панел отговаря за възможността за управление на потребители и администратори на...

Как да делегирам домейн от ionos.bg на други DNS сървъри?

Какво е делегиране на домейн на външни DNS сървъри? Как да делегирате домейн към външен...

Какво е по-добре: POP3 или IMAP в конфигурацията на електронната поща?

Предлагаме да използвате IMAP, който е най-модерният протокол за електронни пощи. С него можете да...

Не намерихте отговор на въпроса си?

  • Контакт

IONOS.BG

  • За нас – IONOS

ПРОДУКТИ

  • Домейни
  • Хостинг
  • VPS
  • Надежден имейл
  • SSL сертификати
  • Microsoft Office 365
  • Website builder
  • Професионални ИТ услуги
  • Условия за ползване

SUPPORT

  • Support

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

  • CloudBlue
  • Google
  • Mastercard
  • Microsoft
  • Pay U
Logo IONOS