Как да влезете в клиентския панел?

Достъпът до панела за клиенти на Ionos.bg е възможен с потребителско име и парола. Потребителското име е имейл адресът. Когато регистрирате първата услуга, въведете вашето потребителско име и парола. Отидете... Прочетете повече »

Как да проверя / влизам във входящата поща?

На webmail.ionos.bg винаги можете да проверявате съобщенията в своя имейл акаунт. Можете да използвате нашето имейл приложение от всяка точка на света, от всеки уеб браузър. Можете да получите достъп... Прочетете повече »

Всички категории:

Чести въпроси

Отговори на най-често задаваните въпроси за услугите на IONOS.bg - домейни, електронна поща, хостинг, интернет магазини, SSL сертификати, WWW сайтове, приложения и др.

Чести въпроси

Къде мога да намеря идентификационния номер на клиента/идентификационния номер на акаунта в клиентския панел на ionos.bg?

Client ID или акаунт ID е идентификационният номер на клиента ionos.bg. Можете да го използвате в следните случаи: Контакт с отдела за обслужване на клиенти, за да идентифицирате бързо акаунта,...

Как да конфигурирате пощенска програма?

Можете да получавате, изпращате имейл съобщения от кутии, създадени в ionos.bg: С помощта на Поща ionos.bg, на адрес: webmail.ionos.bg С помощта на програми за обслужване на електронна поща, напр. Windows...
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Чести въпроси
Регистрация на услуга
Клиентски панел
Домейни
Хостинг
Автоматичен инсталатор на CMS
база данни
FTP
електронна поща
Webmail
Програми за електронна поща
SSL сертификати
Website Builder
Microsoft Office 365
Google Workspace
сигурност
База знания
WordPress
или