Как да влезете в клиентския панел?

Достъпът до панела за клиенти на Ionos.bg е възможен с потребителско име и парола. Потребителското име е имейл адресът. Когато регистрирате първата услуга, въведете вашето потребителско име и парола. Отидете... Прочетете повече »

Как да проверя / влизам във входящата поща?

На webmail.ionos.bg винаги можете да проверявате съобщенията в своя имейл акаунт. Можете да използвате нашето имейл приложение от всяка точка на света, от всеки уеб браузър. Можете да получите достъп... Прочетете повече »

Всички категории:

Чести въпроси

Отговори на най-често задаваните въпроси за услугите на IONOS.bg - домейни, електронна поща, хостинг, интернет магазини, SSL сертификати, WWW сайтове, приложения и др.

Чести въпроси

Къде мога да намеря идентификационния номер на клиента/идентификационния номер на акаунта в клиентския панел на ionos.bg?

Client ID или акаунт ID е идентификационният номер на клиента ionos.bg. Можете да го използвате в следните случаи: Контакт с отдела за обслужване на клиенти, за да идентифицирате бързо акаунта,...

Как да конфигурирате пощенска програма?

Можете да получавате, изпращате имейл съобщения от кутии, създадени в ionos.bg: С помощта на Поща ionos.bg, на адрес: webmail.ionos.bg С помощта на програми за обслужване на електронна поща, напр. Windows...
Generic filters
Filter by Article Categories
или