IONOS е най-големият доставчик на хостинг услуги в Европа
  • Начална страница
  • Често задавани въпроси
  • Блог
  • База знания
  • контакт
IONOS е най-големият доставчик на хостинг услуги в Европа

Техническа поддръжка / База знания

  • Начална страница
  • Често задавани въпроси
  • Блог
  • База знания
  • контакт

електронна поща

Вижте още резултати ...

Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Чести въпроси
Регистрация на услуга
Клиентски панел
Домейни
Хостинг
Автоматичен инсталатор на CMS
база данни
FTP
електронна поща
Webmail
Програми за електронна поща
SSL сертификати
Website Builder
Microsoft Office 365
Google Workspace
сигурност
База знания
WordPress
  1. Помощен център/
  2. Всички категории /
  3. електронна поща

Kак да активирате обслужването на външен имейл акаунт в ionos

  • Електронна поща
  • имейл акаунт
  • външен акаунт

  • Как да активирате обслужването на външен имейл акаунт в Пощата ionos.bg?
  • Как да избера в настройките на външния акаунт кои директории да бъдат синхронизирани?
  • Как да премахнете обслужването на външен акаунт от Пощата ionos.bg?

В ionos.bg можете да конфигурирате няколко имейла в един акаунт чрез Поща ionos.bg. Посредством тази възможност можете, напр. да изтеглите имейл съобщения от външен пощенски сървър в имейл в ionos.bg. По този начин, в рамките на една пощенска система можете да изтегляте и преглеждате пощата от множество имейли.

ВАЖНО! Функцията за външен акаунт позволява да преглеждате имейл съобщения от множество имейл акаунти с помощта на един панел от Поща ionos.bg! Благодарение на тази възможност не е необходимо да влизате в множество панели, обслужващи имейл поща. Достатъчно е да влезете в един акаунт, от който ще можете да преглеждате имейл съобщения от други акаунти (външни).
ВАЖНО! Изтриването на външен акаунт прекратява абонамента за IMAP папки и спира показването на съобщения от външен акаунт. Ако искате съобщенията да останат достъпни в имейла, в който сте влезли, ще трябва да ги преместите или да оставите конфигурацията на външния акаунт.

Функцията за външен акаунт най-често се използва за:

  • получаване на имейл съобщения от няколко имейла на един акаунт в ionos.bg.
  • прехвърляне на имейл съобщения от външен сървър в имейл кутията в ionos.bg.

Как да активирате обслужването на външен имейл акаунт в Пощата ionos.bg?

  1. Влезте в имейла, в който искате да създадете външен акаунт.
    • Как да влезете във входящата си поща?
  2. След като влезете в избрания имейл, кликнете върху бутон „Добавяне на имейл акаунт“, който се намира в лявата част на екрана.
    ВАЖНО! Можете също да добавите външен акаунт, след като преминете към опцията от менюто „Настройки“. След появилите се настройки, вляво на екрана изберете опцията „Имейл и социални акаунти“.
  3. На екрана ще се появи прозорец, който служи за автоматично конфигуриране на новия външен акаунт. Въведете имейл адреса и паролата за достъп до избрания акаунт. Ако автоматичната конфигурация на външния акаунт не се извърши, кликнете върху бутон „Ръчно“, за да може самостоятелно да въведете данните за свързване с външния акаунт.
  4. На екрана ще се появи формуляр за добавяне на външен акаунт. В раздел „Настройки на акаунта“ попълнете следните полета:
    • Име на акаунта – въведете произволно име за външния акаунт, който създавате. Името на акаунта ще се показва само в Поща ionos.bgи ще служи за идентифицирането му сред други добавени външни акаунти.
    • Вашето име и фамилия – въведете името и фамилията на лицето, използващо даден имейл акаунт.
    • Имейл адрес – въведете пълния имейл адрес на външния акаунт, чийто обслужване искате да конфигурирате, напр. иванов@post.pl, иванов@gmail.com.
  5. В секцията „Настройки на сървъра“ определете настройките на сървъра за входяща поща (IMAP). Попълнете следните полета:
    • Тип на сървъра – изберете пощенски протокол (предлагаме IMAP).
    • Използване на SSL връзка – маркирайте тази опция, ако искате да използвате защитена SSL връзка.
    • Име на сървъра – въведете адреса на сървъра за входяща поща, напр.:
      иванов.ionos.bg – вместо името „иванов“ въведете идентификатор (името) на сървъра в ionos.bg, на който е създадена дадения имейл,
      моятдомейн.бг – ако имате домейн „моятдомейн.бг“, зададен към сървър в ionos.bg,
      post.pl – ако имате услугата Personal email в домейна „post.pl“.
    • Порт на сървъра – въведете номер на порт „143“, ако полето не е попълнено автоматично. Ако искате да използвате защитена SSL връзка, въведете номер на порт „993“.
    • Потребителско име – въведете пълния адрес за имейл кутия, напр. „иванов@post.pl“.
    • Парола – въведете паролата за достъп за избрания имейл.
  6. В секция “Настройки на сървъра за изходяща поща (SMTP)” определете настройките на сървъра за изходяща поща. Попълнете следните полета:
    • Използване на SSL връзка – маркирайте тази опция, ако искате да използвате защитена SSL връзка.
    • Име на сървъра – въведете адреса на сървъра за входяща поща, напр.:
      иванов.ionos.bg– вместо името „иванов“ въведете идентификатор (името) на сървъра в ionos.bg, на който е създадена дадената имейл кутия,
      моятдомейн.бг – ако имате домейн „моятдомейн.бг“, зададен към сървър в ionos.bg,
      post.pl – ако имате услугата Personal email в домейна „post.pl“.
    • Порт на сървъра – въведете номер на порт “587”, ако полето не е попълнено автоматично. Ако искате да използвате защитена SSL връзка, въведете номер на порт “465”.
    • Потребителско име – въведете пълния адрес за имейл кутия, напр. „иванов@post.pl“.
    • Парола – въведете паролата за достъп за избраната имейл кутия.
  7. Кликнете върху бутон „Запиши“, който се намира в долния десен ъгъл на екрана, за да добавите нов външен акаунт.
  8. Ако сте въвели правилните данни за външния акаунт, на екрана ще се появи потвърждение, че операцията е преминала успешно.

Как да избера в настройките на външния акаунт кои директории да бъдат синхронизирани?

Създаването на външна кутия в Поща ionos.bgпозволява да виждате/премествате всички директории, намиращи се във външната пощенска кутия (напр. входяща кутия, изпратени елементи и т.н.) към пощенската кутия в ionos.bg. В настройките на външната пощенска кутия можете да зададете кои директории да бъдат синхронизирани.

  1. Влезте в имейла, на който искате да промените настройките за синхронизация на папките.
  2. Преминете към настройките, кликвайки върху иконата от три хоризонтални ленти в горния десен ъгъл на екрана.
  3. Изберете опция Поща, намираща се в лявата част на екрана.
  4. Намерете в края на списъка с налични настройки параметър Абонамент за папка IMAP и кликнете върху Промяна на абонамента.
  5. В новия прозорец поставете отметка или премахнете отметката в полето при избраните папки.
  6. Потвърдете въведените промени, като кликнете върху Запиши, отменете, като кликнете върху Анулирай.

Не забравяйте, че основните папки, служещи за обслужване на имейл акаунт, тоест Входяща кутия, Чернови, Изпратени обекти, Спам и Кош, не са възможни за изключване от IMAP синхронизация.

Папките, които са изключени от IMAP синхронизацията, ще бъдат пропуснати при проверка на пощата и няма да бъдат показани в списъка с наличните папки. Изключването на IMAP синхронизацията, можете да зададете, както за папките на имейл кутията, в която сте влезли в момента, така и за папките на конфигурирания външен акаунт.

Как да премахнете обслужването на външен акаунт от Пощата ionos.bg?

По всяко време можете да премахнете обслужването на външен акаунт в Пощата ionos.bg. Не забравяйте, че изтриването на обслужването на външен акаунт не е еднозначно с изтриването на избрана пощенска кутия. Изтриването на външен акаунт ще доведе до невъзможност за изпращане или получаване на имейл съобщения във външния акаунт чрез Поща ionos.bg.

  1. Влезте в имейла, в който искате да създадете външен акаунт.
  2. Преминете към настройките, като кликнете върху иконата от три хоризонтални ленти в горния десен ъгъл на екрана.
  3. Изберете опция „Акаунти“, намираща се в лявата част на екрана.
  4. На екрана ще се появи списък с външни имейл акаунти. Кликнете върху бутон „Изтриване“, който се намира до избрания външен акаунт, за да ги изтриете.
  5. Кликнете върху бутон „Изтриване на акаунт“, за да потвърдите, че искате да изтриете избрания външен акаунт.

Електронна поща без ограничения за прикачени файлове

2 милиона потребители не могат да грешат. Изберете надежден имейл с календар, организация на задачите и без спам.

Вижте E-mail
Business Email Добави в кошницата

  • Полезна ли беше статията?
  • така   не

Свързани статии

  • Как да управлявате адресна книга в Поща ionos.bg?
    Управление на отделни контакти в адресната книга Как да добавя нов контакт в адресната книга? Как да редактирате вече добавен контакт? Как да преместите контакт...
  • Как да добавите входяща поща към хостинг?
    ОТ Клиентския панел в ionos.bg можете да създадете имейли, които ще функционират в адресите на Вашите домейни, зададени към сървъра. Използвайте инструкциите по-долу, за да...
  • Как да конфигурирате пощенска програма?
    Можете да получавате, изпращате имейл съобщения от кутии, създадени в ionos.bg: С помощта на Поща ionos.bg, на адрес: webmail.ionos.bg С помощта на програми за обслужване...
  • Какво представлява Поща ionos.bg (т.нар. уебмейл)?
    Какви са предимствата на електронната поща? Поща ionos.bg е софтуер, който се използва за работа и управление на електронни пощенски кутии чрез уеб браузър, който...
  • Какво представлява функцията Мултипоща на сървърите в ionos.bg?
    Какви са ползите от използването на Мултипоща? Акаунт за имейл, който работи във всички области, присвоени на сървъра Когато създавате електронни пощенски кутии, можете да...

Вижте още резултати ...

Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Чести въпроси
Регистрация на услуга
Клиентски панел
Домейни
Хостинг
Автоматичен инсталатор на CMS
база данни
FTP
електронна поща
Webmail
Програми за електронна поща
SSL сертификати
Website Builder
Microsoft Office 365
Google Workspace
сигурност
База знания
WordPress
или
изглед 75 на съобщения
aлиас cms imap outlook imap протокол pop3 imap pop3 протокол Активиране SSL сертификат Безплатна имейл поща Блокада Връзка Дата на валидност Европейски домейн Задаване на домейн Отиризиращ код Регистрация на услуги администратор дистанционна работа език имейл инсталирате SSL сертификат инструкция интернет интерфейс как да делегирам как да добавите как да инсталирате как да конфигурирате как да настроите как да проверя как да се промени как да се свържете качество на връзката клиент Трансфер Забранен конфигурация от вкъщи панел панел на клиента пинг потвърдя SSL сертификат потребител поща работа сигурност субдомейн сървър

Категория

  • Чести въпроси
  • Съобщения

  • Чести въпроси
  • Регистрация на услуга
  • Клиентски панел
  • Домейни
  • Хостинг
    • база данни
    • FTP
  • електронна поща
    • Webmail
  • SSL сертификати
  • Website Builder
  • Google Workspace
  • База знания

Най-нови статии

  • Как да увелича ограничението за размера на пощенската кутия за имейла си?
  • Как да изпратите съобщение до ionos.bg?
  • Какво представлява разделът “Потребители” на клиентския панел?
  • Какво представлява секцията Акаунт на Панела за клиенти?
  • Домейн записи – описание, добавяне, редакция

Как да стартирате автоматичен отговор в Пощата ionos?

Автоматичният отговор (т. нар. „помощник при отсъствие“) Ви позволява да стартирате автоматичен отговор на имейл...

Как да изпратите съобщение до ionos.bg?

В статията ще намерите инструкции как да изпратите съобщение до центъра за обслужване на клиенти...

Какво представлява Уеб създател?

Офертата на ionos.bg услуги включва домейни, хостинги, офис пакет, анти-вирусни софтуери и специални услуги за...

Не намерихте отговор на въпроса си?

  • Контакт

IONOS.BG

  • За нас – IONOS

ПРОДУКТИ

  • Домейни
  • Хостинг
  • VPS
  • Надежден имейл
  • SSL сертификати
  • Microsoft Office 365
  • Website builder
  • Професионални ИТ услуги
  • Условия за ползване

SUPPORT

  • Support

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

  • CloudBlue
  • Google
  • Mastercard
  • Microsoft
  • Pay U
Logo IONOS