Как да управлявате настройките против спам в Пощата в IONOS.bg?


В IONOS.bg можете да управлявате настройките на белия и черния списък на податели за Вашите имейл акаунти.

Вижте инструкцията по-долу, за да можете посредством имейл IONOS.bg  да конфигурирате настройките против спам и да промените съдържанието на белия или черния списък на податели за избрания имейл акаунт.

Как да промените настройките против спам за имейл акаунт?

  1. След като влезете в имейл IONOS.bg отидете в oпции на акаунта, от падащото меню изберете Настройки.
  2. Изберете Опции против спам от лявата страна на дисплея.
  1. На показания екран можете да промените настройките против спам за избрания имейл акаунт.
  2. Възможни варианти:
    • Приемане на пощата от външно пренасочване – след включване на този вариант всичките имейл съобщения, пренасочени във Вашия имейл акаунт в home.pl, ще се доставят в папка Входящи – независимо от това, от какъв адрес се пренасочват.
    • Блокиране на техническа информация и новини от оператора – създава възможност за блокиране на имейл съобщенията, които се изпращат от оператора home.pl във Вашия имейл акаунт (напр. новини, акции, технически уведомления, информация за подновявания).
    • Бял списък на податели – вписаните в него податели на имейл съобщения няма да се проверяват от филтъра против спам в home.pl. Те ще бъдат доверени податели на електронната поща. Правилата за белия списък, са с по-висок приоритет от правилата от черния списък.
    • Черен списък на податели – имейл съобщения от подателите, чиито имейл адреси са вписани в този списък, няма да се доставят във Вашия имейл акаунт в home.pl. Имейл съобщенията, които са блокирани с поместените в черния списък правила, не се съхраняват в имейл акаунта на потребителя. Подателят на имейл съобщение, блокирано от черния списък, ще получи уведомление (Mailer-Deamon), че то не е доставено.

В рамките на Белия и Черния списък можете да използвате глобалните знаци:

  • * – замества всяка редица на знаците в адреса,
  • ? – замества един отделен знак в адреса.
ВАЖНО! Ако включването на настройките против спам не е достатъчна защита за Вас, възползвайте се от функцията на Белия и Черния списък на податели. По този начин ще можете да определите индивидуалните правила за действие на защитата против спам.

Глобални настройки на белия и черния списък в сървъра

Ако имате активен вариант в настройки на пощенския сървър, който служи за показване на глобалните настройки против спам, върху екрана за редактиране на настройките против спам за Вашия имейл акаунт ще имате достъпен допълнителен модул.

Черният и белият списък на податели, действащ в рамките на целия сървър, ще се показва в Клиентския панел home.pl и в Поща home.pl при промени на настройките против спам за образувания в този сървър имейл акаунт. Глобалните настройки на белия и черния списък на податели действат във всичките образувани в сървъра имейл акаунти.

Повече информация за глобални настройки на черния и белия списък в сървъра

Потребителят, който ще провежда промяна на настройките против спам, може да има достъп до преглед на глобалните настройки, който може да бъде полезен при определяне на новите правила против спам. Потребителят на имейл акаунт може да има достъп до преглед на глобалните настройки, но няма да може сам да ги променя.

След добавяне на съответните правила (напр. имейл адреси или IP адреси) в глобалния черен и бял списък те ще бъдат активни във всичките образувани в този сървър имейл акаунти.

Променете настройките за антиспам в панела на клиента:

  1. Изберете сървъра, на който се намира вашият имейл.
  2. Променете глобалните настройки за нежелана поща.

С помощта на Клиентския панел home.pl можете да определите дали глобалните настройки против спам ще бъдат достъпни за преглед за потребители на имейл акаунтите.

ВАЖНО! Глобалните настройки на белия и черния списък на податели могат да се променят само от потребителя, който има достъп до Клиентския панел home.pl за сървъра.

Функция „отбележи като спам” в Поща IONOS.bg

След zalogowaniu w Poczcie home.pl do wybranej skrzynki e-mail, можете да се възползвате от функцията за отбелязване на намерените в акаунта съобщения като спам. Съобщенията, отбелязани по този начин, след това се филтрират и при повтарящи се подобни заявления се добавят под формата на нови правила за защитата против спам, функционираща в рамките на нашите пощенски сървъри.

Имейл съобщението, отбелязано като спам, се прехвърля в папката “Спам”. Ако искате да се откажете от поставеното отбелязване като спам, отидете в папката “Спам” и премахнете даденото отбелязване.

Електронна поща без ограничения за прикачени файлове

2 милиона потребители не могат да грешат. Изберете надежден имейл с календар, организация на задачите и без спам.


  • Полезна ли беше статията?
  • така   не
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Чести въпроси
Регистрация на услуга
Клиентски панел
Домейни
Хостинг
Автоматичен инсталатор на CMS
база данни
FTP
електронна поща
Webmail
Програми за електронна поща
SSL сертификати
Website Builder
Microsoft Office 365
Google Workspace
сигурност
База знания
WordPress
или