Как да добавите потребител с достъп до клиентския панел на ionos.bg?

В тази статия ще научите как да добавите нов потребител с достъп до клиентския панел на ionos.bg

С помощта на клиентския панел можете да създадете допълнителни потребителски акаунти, които ще имат достъп до вашия клиентски панел. Можете да зададете различни права (потребител или администратор) на създадените потребители. Освен това можете да определите до кои услуги ще има достъп потребителят (отнася се само за базирани на лицензи услуги, напр. Office 365, Acronis Backup и др.).

В зависимост от правата, които предоставяте на потребителя, той ще бъде или администратор на вашия акаунт в ionos.bg, или потребител на индивидуални лицензи, например лицензи за Office 365, Acronis Backup.

Функцията за присвояване на потребители на отделни лицензи е достъпна само ако имате услуги във вашия акаунт, които могат да бъдат присвоени на потребител по този начин (напр. закупени лицензи).

ВАЖНО! Не можете да създавате потребители в контролния панел, които ще бъдат назначени да управляват само една конкретна услуга (напр. хостинг или онлайн магазин). Потребителите могат да бъдат назначени до услуги въз основа на лицензи, например Office 365, Acronis Backup, антивирусни програми.

Как да добавите нов потребител с достъп до клиентския панел на ionos.bg?

  1. Влезте в потребителския панел на ionos.bg
  2. Отидете до опцията от менюто: Потребители, която е от лявата страна на екрана.
  3. На екрана ще се покаже списък с потребители, създадени до момента. Щракнете върху бутона Добавяне на нови потребители, за да започнете да създавате нови потребители, които ще имат достъп до вашия клиентски панел ionos.bg.
  4. На екрана ще се покаже форма, в която трябва да попълните основната информация за създавания потребителски акаунт.
    • Име и фамилия – въвеждат се данните на създавания потребител.
    • Роля – изберете правата на новия потребител (потребител или администратор).
    • ▪ ако изберете ролята „Потребител“, ще можете да попълните само основната информация за потребителя (показана на снимката по-горе).

      ▪ ако изберете ролята „Администратор“, ще можете да попълните допълнителни данни за потребителя, например пощенски адрес, град, държава, област, пощенски код и телефонен номер.

      ВАЖНО! След създаване на потребител в клиентския панел на ionos.bg, неговите права не могат да бъдат променяни. Това означава, че ако трябва да промените правомощията за избран потребител, ще трябва да създадете нов потребителски акаунт.

    • Имейл адрес – въведете адреса, който ще се използва като адрес за контакт и като вход в панела за клиенти ionos.bg.
    • Ако искате да зададете отделен имейл адрес за контакта и да влезете в панела за клиенти на ionos.bg изберете опцията: Използвайте различен имейл адрес за влизане и получаване на известия.
    • Щракнете върху бутона Допълнителен потребител, ако искате да създадете повече от един потребител по време на един и същи процес.
    • В зависимост от това какви разрешения предоставяте на потребителя, той ще бъде или администратор на целия ви акаунт в ionos.bg, или потребител с единичен лиценз, например Office 365.
  5. В долната част на екрана можете да изберете опцията, която изпраща имейл с линк за активиране до потребителите, които създавате. Ако не отметнете тази опция, потребителят няма да бъде активен и няма да получи имейл с опция за задаване на парола. Все още можете да влезете в панела с вашия акаунт и да превключите към потребителския акаунт, например за проверка.
  6. След като попълните формуляра за създаване на нов потребител, щракнете върху бутона Изпращам в долната част на екрана.
  7. След като щракнете върху бутона Изпрам, на имейл адреса на новия потребител ще бъде изпратено съобщение, потвърждаващо имейл адреса, което също ви позволява да зададете неговата парола за достъп до панела за клиенти ionos.bg.

Потребителят не е получил имейла с активирането на акаунта

  1. Отидете в секцията Потребители и редактирайте избрания потребител.
  2. Използвайте опцията Нулиране на парола, за да изпратите отново съобщението за активиране.

Потребителски панел Управление на потребители и услуги

Нов потребител на панела за клиенти на ionos.bg получава подходящи разрешения за управление на услугите за клиенти. Създаването на потребител не му дава разрешение за преглед на съдържанието на имейл акаунти или неоторизиран достъп до клиентски ресурси, но позволява пълна конфигурация на акаунта, налична в клиентския панел.

Като част от наличните функции на клиентския панел можете, да прехвърлите управлението на домейна на друг ionos.bg клиент, например в ситуация, в която вие сте собственик на домейна и външното лице има хостинг, на който ще бъде стартиран уебсайтът.

Защо не мога да огранича достъпа на нов потребител до услугите и функциите на клиентския панел? Панелът за клиенти на ionos.bg, подобно на повечето панели за администриране на хостинг услуги, съдържа много свързани функции, чиято работа зависи от броя и вида на предлаганите услуги. Като осигурява лесен достъп и интуитивно управление на услугите, ограничаването на достъпа до определени функции и услуги може да бъде в конфликт с основната им функционалност

Хостинг, създаден за Wordpress

Имате ли WWW страница във WordPress? Ние също обичаме тази система за уебсайтове. Ето защо създадохме хостинг специално за нейните потребители.


  • Полезна ли беше статията?
  • така   не
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Чести въпроси
Регистрация на услуга
Клиентски панел
Домейни
Хостинг
Автоматичен инсталатор на CMS
база данни
FTP
електронна поща
Webmail
Програми за електронна поща
SSL сертификати
Website Builder
Microsoft Office 365
Google Workspace
сигурност
База знания
WordPress
или