Ако не помните паролата за клиентския панел ionos.bg, но имате достъп до вашата електронна поща (тази, чийто адрес е даден като адрес за контакт), можете да нулирате паролата си. Повторното въвеждане на парола се състои в получаване на имейл, изпратен до адреса за контакт, и въвеждане на нова парола за достъп (след щракване върху връзката в тялото на полученото имейл съобщение).
Как да промените паролата за достъп до клиентския панел ionos.bg?
- Ако не си спомняте паролата за вашия акаунт, щракнете върху бутона Възстановяване на паролата, който се намира под формата за вход на: https://cp.ionos.bg/servlet/Turbine/frm/single/
- На следващия екран въведете името на акаунта си в полето Вход:
- o въведете данните си за вход под формата на имейл адрес,
- o Влезте в полученото съобщение и кликнете върху връзката със син цвят.
ВНИМАНИЕ! Линкът за смяна на паролата е валиден 1 час. Ако не сте заявили промяна на парола, моля, игнорирайте това съобщение. - След като щракнете върху връзката, на екрана ще се покаже формуляр за промяна на паролата. В полето: Нова парола въведете предложена нова парола за избрания акаунт.
- След като въведете новата парола, щракнете върху бутона Задаване.
- Паролата е сменена. Вече можете да отидете на уебсайта: https://cp.ionos.bg/servlet/Turbine/frm/single/, за да влезете в акаунта си, като въведете нова парола за достъп.
Как да създадете сигурна парола?
Използвайте съветите, изброени по-долу, за да увеличите „силата“ на вашата парола:
- паролата трябва да се състои от поне 8 знака,
- паролата не трябва да съдържа името на вашата услуга,
- паролата трябва да съдържа както малки, така и главни букви,
- паролата трябва да съдържа цифри,
- използвайте и специални знаци (напр. &, @,!).
Хостинг, създаден за Wordpress
Имате ли WWW страница във WordPress? Ние също обичаме тази система за уебсайтове. Ето защо създадохме хостинг специално за нейните потребители.